استفاده ویژه از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران در دولت سیزدهم

ریال نیوز : معاون امور مجلس رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌های اقتصادی دولت، گفت: استفاده ویژه از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از اولویت‌های دولت است.

به گزارش ریال نیوز ، سیدمحمد حسینی پنجشنبه‌شب در جمع خبرنگاران در فرودگاه بوشهر اظهار داشت: در راستای شناسایی مشکلات و تلاش ویژه برای رفع آنها دولت سفرهای استانی را به صورت ویژه در دستور کار گذاشته است

وی با اشاره به سفرهای اعضای دولت به استان‌های مختلف کشور بیان کرد: معاونین رئیس جمهور و وزیران به منظور پیگیری امور در استان‌های مختلف حضور می‌یابند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور هدف از سفر به استان بوشهر را بررسی اوضاع مرتبط با استان بیان کرد و افزود: در این سفر ضمن حضور در شهرستان‌های مختلف، مسائل و مشکلات مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی از حضور در شورای اداری شهرستان دشتستان خبر داد و اضافه کرد: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و نشست با استاندار از برنامه‌های این سفر خواهد بود.

حسینی یکی از اهداف مهم دولت را رشد اقتصادی دانست و خاطرنشان کرد: در راستای تحقق برنامه‌ها، استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی از اولویت‌های دولت است.

وی تسریع در صدور مجوزهای کسب و کار را یکی دیگر از برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: اقدامات خوبی در دولت سیزدهم برای افزایش استقبال سرمایه‌گذاران در کشور صورت گرفته است.

معاون امور مجلس رئیس جمهور بیان کرد: یک هماهنگی و همدلی نیز بین مسئولان وجود دارد تا به سرمایه‌گذاران کمک کنند و در رشد بهره وری نیز عنایت ویژه‌ای در این باره وجود دارد.

وی ادامه داد: با تحرکی که در حوزه فعالیت‌های عمرانی ایجاد شده بحث مسکن نیز اکنون دنبال می‌شود که همه این اقدام‌ها کمک می‌کنند از حالت رخوت گذشته خارج شویم.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار بوشهر، سخنرانی در جمع نمازگزاران برازجانی، شرکت در جلسه شورای اداری دشتستان و نشست با گروه‌های جهادی در بوشهر به عنوان برنامه‌های این سفره یک روزه معاون امور مجلس رئیس جمهور پیش بینی شده است.

ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان و عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس شورای اسلامی، معاون امور مجلس رئیس جمهور را در این سفر همراهی می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × دو =

دکمه بازگشت به بالا