توطئه گران علیه ملت ایران باز هم طعم شکست را چشیدند

ریال نیوز : استاندار قزوین گفت: دشمنان با نقشه ها و تدابیر خود به دنبال سرنگونی نظام بودند ولی امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است و آنها در آستانه فروپاشی قرار گرفته و گرفتار مسائل و مشکلات مختلف هستند.

به گزارش ریال نیوز ، محمدمهدی اعلایی ، استاندار قزوین روز سه شنبه در یادواره شهدای بخش رامند که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: عظمت، ابهت و شور حاکم بر این مجلس جای تشکر دارد، مجلسی که نمونه ای از ارادت پابرجای مردم خوب استان قزوین، مردم قهرمان بوئین زهرا و مردم عزیز بخش رامند و شهر دانسفهان به مقام شامخ شهدا است.

وی با بیان اين که شهدا به تعبیر قرآن همیشه حاضر و ناظر هستند، گفت: دشمنان در ایام اخیر توطئه‌ های مختلفی را علیه مردم اتخاذ کردند تا چنین برنامه هایی را در کشور نبینیم، توطئه ای که باز هم غلط از آب درآمد و نشان داد که تصور و شناخت دشمنان از ملت ایران کامل نیست.

اعلایی افزود: دشمنان با نقشه ها و تدابیر خود به دنبال سرنگونی نظام بودند ولی امروز جمهوری اسلامی در اوج قدرت و اقتدار است و آنها گرفتار مسائل و مشکلات مختلف هستند.

استاندار قزوین اضافه کرد: دشمنان برای ضربه زدن به مردم ایران هزینه، برنامه ریزی و توطئه های مختلفی کردند ولی با بصیرت و تشخیص درست مردم خنثی شد و یکبار دیگر ملت ایران از میدان ایستادگی و بصیرت سربلند بیرون آمدند.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: جماعت حاضر در این مجلس نمونه ای از شور انقلابی حاکم بر استان قزوین است و نشان دهنده در صحنه بودن مردم قزوین می باشد.

وی افزود: به نمایندگی از دولت سیزدهم از حمایت های مردم خوب این خطه از دولت به جهت انجام وظایف قدردانی می کنم و اعلام می کنم که دولت با استفاده‌ از توان و استعداد جوانان نخبه و انقلابی خواسته های مردم را برآورده خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده − یازده =

دکمه بازگشت به بالا