نشست خبری بزرگداشت روز صنایع کوچک در قزوین

ریال نیوز : نشست خبری  به مناسبت روز بزرگداشت صنایع کوچک در شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین برگزار شد.

به گزارش ریال نیوز ، مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی گفت : ۱۳۹ واحد راکد تولیدی در شهرک‌های صنعتی قزوین وجود دارد که به دلیل مسائل و مشکلات اقتصادی در گذشته تعطیل شده‌اند اما با حمایت‌های دولت سیزدهم، بالغ بر ۹۵ واحد راکد تولیدی به چرخه تولید بازگشته‌اند و برای بازآفرینی ۱۳۰ واکد راکد دیگر برنامه داریم. 

صفاری: شهرک تخصصی انرژی از دیگر برنامه‌های این شرکت است که در حال حاضر زمین آن به سرمایه‌گذار واگذار شده است. 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی افزود: بازسازی و راه‌اندازی واحدهای راکد صنعتی یکی از اولویت‌های این شرکت بوده لذا در این راستا اقدامات قابل توجهی در یک سال گذشته صورت گرفته است.
 
وی‌  بیان  کرد: با اجرای طرح کارویژه آزادسازی اراضی راکد شهرک‌های صنعتی ۱۶۶ هکتار زمین راکد و معطل در شهرک‌های صنعتی پرتقاضا، بعد از خلع ید آزادسازی شد که ۱۴۲ هکتار از این زمین‌ها در اختیار ۱۹۰ سرمایه‌گذار ذکر شده قرار گرفته است. 

صفاری عنوان کرد: با توجه به برآوردهای صورت‌گرفته در بخش صنعت بالغ‌بر ۶۰ هزار میلیارد تومان در استان قزوین سرمایه‌گذاری صورت گرفته است که منجر به ۴ میلیون و ۸۰۰ شغل مستقیم و غیرمستقیم در استان خواهد شد.
 
وی هم چنین  عنوان کرد: برای ۴۳۱ هکتار از شهرک‌های صنعتی قزوین سند تک برگی مالکیتی  و همچنین برای ۱۶۴۴ هکتار از اراضی شهرک‌های صنعتی سند تفکیکی صادر شده است. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × یک =

دکمه بازگشت به بالا